СЕКЦІЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ

5 березня, 14:00, ауд. 2316
Голови секції: д. т. н., професор Михалевич В.М.,
д. пед. н., професор Клочко В.І. 
Заступник голови: к. т. н., д оцент Хом’юк В.В. 
Секретар: к. т. н., доцент Краєвський В.О.

  1. Підсумки наукової діяльності кафедри ВМ впродовж 2013 року.
    Михалевич В.М., д.т.н., професор.
  2. Проблеми забезпечення кафедрами вищої математики технічного ВНЗ якості підготовки майбутніх інженерів.
    Петрук В.А., д.пед.н, професор.
  3. Проблеми викладання вищої математики для студентів економічних спеціальностей.
    Хом’юк І.В., д.пед.н., професор.
  4. Функції математичного моделювання у контексті розвитку аналітичного мислення.
    Клочко В.І., д.пед.н., професор, Кирилащук С.А., к.пед.н.,доцент, Бондаренко З.В., к.пед.н., доцент.
  5. Постановка задач лінійного програмування в лінійній теорії підсумовування пошкоджень.
    Вигонюк Н. Г., ст. гр. 1АТ-12б, науковий керівник – д.т.н., професор Михалевич В.М.
  6. Розв’язання варіаційної задачі максимізації накопиченої деформації при двоступеневому деформуванні методом введення додаткових змінних.
    Живелюк О. Л., ст. гр. Бт-12, Олексина Т. М., ст. гр. ТЕ-10, науковий керівник – к.т.н., доцент Краєвський В. О.
  7. Розв’язання варіаційної задачі максимізації накопиченої деформації при двоступеневому деформуванні методом Куна-Таккера.
    Палій Н. О., ст. гр. Б-12, Слободян Д. В., ст. гр. Б-12, науковий керівник – к.т.н., доцент Краєвський В. О.
  8. Визначення методології розв’язання варіаційної задачі максимізації накопиченої деформації для класу неперервних функцій та знаходження розв’язку для квадратичної функції.
    Краєвський В. О., к.т.н., доцент.
  9. Активізація розумової діяльності студентів на заняттях з вищої математики.
    Ковальчук М.Б., к. пед.н., ст. викладач.
  10. Демократичні вибори та математика.
    Марчук В.О., ст. гр. 2ЕМт-12б, науковий керівник – к.т.н., доцент Сачанюк-Кавецька Н.В.
  11. Аттрактори та урагани.
    Кучерявий Ю.В., ст. гр. 2Е-12б, науковий керівник – к.т.н, доцент Сачанюк-Кавецька Н.В.
  12. Проектування навчальних задач нового типу з лінійного програмування в умовах використання СКМ.
    Тютюнник О.І., асистент.
  13. Використання Web-орієнтованих СКМ у навчанні вищої математики.
    Крупський Я. В., к. пед. н., ст. викладач.
  14. Використання системи Мaple та створення навчальних програм для розрахунків будівельних конструкцій.
    Мельник К. О., ст. гр. 1Б-12, науковий керівник - Крупський Я. В. к. пед. н., ст. викладач.
  15. Математична модель формозміни бічної поверхні циліндричних заготовок при вісесиметричному осадженнні.
    Трач Є. А., аспірант.
  16. Аналіз напружено-деформованого стану заготовок із використанням диференціального та інтегрального числення.
    Дорохова Н. Д., ст. гр. 1Б-13б, науковий керівник – к.т.н., ст. викладач Добранюк Ю.В.
  17. Теоретичний аналіз моделі граничного стану.
    Варчук Р. В., ст. гр. 2Б-13б, науковий керівник – к.т.н., ст. викладач Добранюк Ю.В.
  18. Побудова 2D та 3D областей при обчисленні кратних інтегралів в системі Мaple.
    Аніпченко А. С., ст. гр. 3Б-13б, науковий керівник – к.т.н., ст. викладач Добранюк Ю.В.
  19. Проблема оперативної роздачі навчальних Maple-тренажерів у навчанні вищої математики.
    Чухно М.В., аспірант.
  20. Сучасне наповнення інтернет-ресурсів онлайн калькуляторами для розв’язання задач елементарної математики.
    Дода А.Ф., асистент.
  21. Вплив предметної мотивації на формування математичної компетентності майбутніх інженерів.
    Хом’юк В.В., к.т.н, доцент .
  22. Математичне моделювання біологічних систем. Модель Лотки-Вольтерри.
    Сидорук О. О., ст. гр. О-13, науковий керівник – к.пед.н., ст. викладач Прозор О. П.
  23. Перетворення Фур’є та його застосування.
    Колесник Г. С., ст. гр. О-13, науковий керівник – к.пед.н., ст. викладач Прозор О. П.
  24. Математика – інструмент пізнання світу.
    Єгорова К. І., ст. гр. МСС-13, науковий керівник – к.пед.н., ст. викладач Прозор О. П.
  25. Організація колективної взаємодії на перших заняттях з вищої математики
    Лєсовий В.Ю., асистент.
  26. Про один інверсний моноїд, що по’язаний з групою афінних перетворень поля F5.
    Дереч В.Д., к.ф-м.н., доцент, Барковська А.А., ст. викладач.
  27. Використання рядів Фур"є для розрахунку електричних кіл не синусоїдального струму.
    Мельничук А.О., Костяєва М.І., ст. гр.1Е-12б, наукові керівники – к.т.н., доц. Мадьяров В.Г., к.т.н., доцент Сачанюк-Кавецька Н.В.
  28. Використання функцій комплексної змінної для розрахунку кіл синусоїдального струму.
    Шаповал Д.А., Приймук В.І., ст. гр. 2Е-12б, наукові керівники – к.т.н., доцент Мадьяров В.Г., к.т.н., доцент Сачанюк-Кавецька Н.В.
  29. Про деякі методи побудови диференціальних рівнянь, що інтегруються у квадратурах.
    Антонюк Г.Л., Полуденко О.С., ст. гр. РТ-13, науковий керівник – к.пед.н., доцент Коломієць А. А.
  30. Дослідження ліній другого порядку.
    Франюк О.П., Паламарчук М.І., ст. гр. РА-13, науковий керівник – к.пед.н., доцент Коломієць А. А..
  31. Приклади застосування диференціальних рівнянь в різних галузях науки.
    Красносєльский В.В., Трушківський Б.А., ст.гр. ЕП-13, науковий керівник – к.пед.н., доцент Коломієць А. А.