УДК 159.9

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

А. В. Писклярова, Л. А. Мацко,

 Вінницький національний технічний університет (м. Вінниця)

 

Вдосконалення навчально-виховного процесу в університеті необхідно розпочинати з покращення освітніх послуг, які повинні включати в себе не тільки набуття студентом певних знань, а й розвиток особистісних якостей. Система освіти повинна сприяти гармонійному розвитку людини, розкривати весь її творчий потенціал, ставати фундаментом актуалізованої особистості, громадянина. Саме тому, трансформація педагогічного процесу у вищій школі передбачає певну зміну акцентів з надання фахових знань на особистісний розвиток студентів, набуття ними, крім знань (в тому числі знань гуманітарних) вмінь та навичок в галузі соціальних та міжособистісних відносин.